Gå direkt till :
Visa info ( Klicka här )
Finns inte förarbetet, kommer du till startsidan för att söka förarbeten.
Förarbeten till :
Sök andra medverkande i offentliga utredningar :
Medverkande i utredning : Claes-Robert Julander
Observera att flera personer kan ha samma namn och att stavningen av namnet kanske inte är helt perfekt.
Sören Öman har förmodligen inte medverkat i utredning med personen, men väl med många andra.
Visa information om utredningen från kommittéberättelsen ( Klicka här )
Sören Öman har inte medverkat i denna utredning, men väl i många andra. » Utredningar med Sören Öman
SOU 2005:87 Svårnavigerat? – Premiepensionssparande på rätt kurs [ pdf || ]
Källa : Sveriges riksdag / Regeringskansliets rättsdatabaser
Claes-Robert Julander har skrifter i biblioteksdatabasen
Visa skrifterna ( Klicka här )
Skrifter av Claes-Robert Julander i biblioteksdatabasen ( visar bara de 25 senaste ) :
Observera att sökningen inte är helt perfekt och att flera personer kan ha samma namn.
» Sök själv efter Claes-Robert Julander i
Arbin, Katarina och Julander, Claes-Robert, Is RFID the solution to inventory problems in the retail supply chain?, Beyond mobility / Per Andersson, Ulf Essler, Bertil Thorngren (eds.), 2007, s. 207–231
Julander, Claes-Robert och Söderlund, Magnus, Effects of switching barriers on satisfaction, repurchase intentions and attitudinal loyalty [Elektronisk resurs], 2003, Stockholm
Julander, Claes-Robert, Grossistens roll i informations- och kommunikationssamhället, 1995, Torsten och Ragnar Söderbergs stift. och Sandvikens tr., Stockholm och Sandviken
Mägi, Anne, Julander, Claes-Robert och Eliasson, Magnus, Produktivitet och lönsamhet i dagligvaruhandeln, 1994, Stockholm
Mägi, Anne och Julander, Claes-Robert, Upplevd kvalitet, produktivitet och lönsamhet i dagligvaruhandeln, 1994, Stockholm
Julander, Claes-Robert och Persson, Per-Göran, Toward a theory of promotional effects in grocery retailing, 1993, EFI, Stockholm
Eliasson, Magnus och Julander, Claes-Robert, Produktivitet i svensk dagligvarudetaljhandel, 1992, Fonden för handels- och distributionsforskning, Ekonomiska forskningsinstitutet vid Handelshögskolan (EFI och [Norstedt], Stockholm och [Stockholm]
Wirsäll, Nils-Erik och Julander, Claes-Robert, Den lättrörliga detaljhandeln : några reflektioner med utgångspunkt från McNair's Wheel of retailing, 1991, Fonden för handels- och distributionsforskning, Ekonomiska forskningsinstitutet vid Handelshögsk., Stockholm
Eliasson, Magnus och Julander, Claes-Robert, Productivity in Swedish grocery retailing : changes over time and a causal model, 1991, The Foundation for Distribution Research, Economic Research Institute [Fonden för handels- och distributionsforskning, Ekonomiska forskningsinstitutet vid Handelshögskolan i Stockholm] och Graphic Systems, Stockholm och Malmö
Julander, Claes-Robert, What's in the basket? : receipt analysis for merketing decisions : an exploratory study, 1989, Foundation for Distribution Research, Stockholm School of Economics, Stockholm
Fredriksson, Odd, Holmlöv, Per Gunnar och Julander, Claes-Robert, Distribution av varor och tjänster i informationssamhället : en förstudie som utgångspunkt för fortsatt forskning : [MA rapport], 1987, Fonden för handels- och distributionsforskning vid EFI, Handelshögsk. och Spångberg, Stockholm och Stockholm
Julander, Claes-Robert och Holmberg, Carina, Marknadsinformation från datakassor : projektets uppläggning samt exempel på resultat, 1987, EFI, Stockholm
Holmlöv, Per Gunnar och Julander, Claes-Robert, Reklam i satellit-tv allt närmare, 1985, Fonden för handels- och distributionsforskning, Ekonomiska forskningsinstitutet vid Handelshögsk. (EFI, Stockholm
Zaltman, Gerald, Ågren, Lars och Julander, Claes-Robert, The use of information in decision making : some preliminary findings, 1984, Stockholm
Holmlöv, Per Gunnar och Julander, Claes-Robert, Reklam i satellit-tv : konsekvenser för svensk industri, 1984, Ekonomiska forskningsinst. vid Handelshögsk. (EFI och [Minab/Gotab], Stockholm och [Stockholm]
Julander, Claes-Robert, Extrapriser och veckoannonser : effekter av dagligvaruhandelns SA/VA-aktiviteter, 1984, Fonden för handels- och distributionsforskning, Ekonomiska forskningsinst. vid Handelshögsk. (EFI och Tryckcentra, Stockholm och Västerås
Falk, Thomas och Julander, Claes-Robert, Köpcentrum i stadskärnan : inverkan på detaljhandel och konsumenter, 1983, 1. uppl., Fonden för handels- och distributionsforskning, Ekonomiska forskningsinst. vid Handelshögsk. (EFI : Statens råd för byggnadsforskning ; LiberFörlag och Kristianstads boktr., Stockholm : Malmö och Kristianstad
Hirschman, Elizabeth Caldwell och Julander, Claes-Robert, Behavioral correlates of service innovation adopters : a cross- national replication and extension, 1981, Marknadstekniskt centrum, Stockholm
Holmlöv, P. G. och Julander, Claes-Robert, Förutsättningar för samåkning : en analys av faktorer som inverkar på möjligheten och benägenheten att samåka, 1981, Stockholm
Holmlöv, P. G. och Julander, Claes-Robert, Utvärdering av EPD-verksamheten 1979–1981, 1981, Stockholm
Julander, Claes-Robert, Används marknadsundersökningen effektivt? : en intervjuundersökning av 124 företag samt kommentarer från fyra praktiker, 1981, 1. uppl., Marknadstekniskt centrum ; LiberLäromedel, Stockholm : Malmö
Julander, Claes-Robert och Kirstein, Klas, Införandet av datakassor i dagligvaruhandeln : hur påverkas konsumenten?, 1981, Ekonomiska forskningsinst. vid Handelshögsk. (EFI), Stockholm
Grönstedt, Lars O., Julander, Claes-Robert och Wärneryd, Karl-Erik, Skatter och innovationer : en pilotstudie om uppfinnares problem vid utveckling av innovationer, 1981, Ekonomiska forskningsinst. vid Handelshögsk. (EFI och [EFI], Stockholm och [Stockholm]
Julander, Claes-Robert och Lindqvist, Alf, Beteendevetenskapliga studier av hushållens sparande : vad kan de ge?, 1981, Economic Research Institute, Stockholm School of Economics [Ekonomiska forskningsinstitutet vid Handelshögskolan i Stockholm] (EFI), Stockholm
Julander, Claes-Robert och Näär, Matti, Formgivarens roll i svensk möbelindustri, 1980, Styr. för tekn. utveckling (STU och LiberTryck, Stockholm och Stockholm
Claes-Robert Julander har skrifter i SwePub hos Kungl. biblioteket (Artiklar och annat material av personer vid svenska lärosäten)
Visa skrifterna ( Klicka här )
Skrifter av Claes-Robert Julander i SwePub :
Observera att sökningen inte är helt perfekt och att flera personer kan ha samma namn.
» Sök själv efter Claes-Robert Julander i SwePub
Hernant, Mikael och Julander, Claes-Robert, Does local competition make a difference for store profitability? : An empirical study of 168 Swedish supermarkets, 2020, Stockholm School of Economics, Stockholm
Julander, Claes Robert, De dolda påverkarna, Marknadsföring och påverkan på konsumenten, 2014,, s. 33–52
Söderlund, Magnus och Julander, Claes Robert, An examination of the effect of message content that categorizes the customer, Advances in Advertising Research IV : The Changing Roles of Advertising, 2013,, s. 341–350, : Springer Gabler
Söderlund, Magnus och Julander, Claes Robert, It matters who “they” think you are : Categorizing the customer in marketing communications and the effects on the customer, The Changing Roles of Advertising, 2012, Stockholm : Komm
Hernant, Mikael och Julander, Claes Robert, Does higher sales volume of retail stores imply higher profitability?, 2010
Söderlund, Magnus och Julander, Claes Robert, Physical attractiveness of the service worker in the moment of truth and its effects on customer satisfaction, Journal of Retailing and Consumer Services, 2009, 16 nr 3, s. 216–226, : Elsevier
Essén, Anna, Technology as an extension of the human body : Exploring the potential role of technology in an elderly home care setting, 2008, Företagsekonomiska institutionen, Stockholm
Julander, Claes Robert och Söderlund, Magnus, The follow-up contact after the service encounter and its effects on customer satisfaction: Was the Joe Girard “I-like-you-approach” right?, 2008
Arbin, Katarina och Julander, Claes-Robert, Is RFID the solution to inventory problems in the retail supply chain?, Beyond Mobility, 2007, Lund : Studentlitteratur AB
Mägi, Anne W. och Julander, Claes-Robert, Consumers’ store-level price knowledge : Why are some consumers more knowledgeable than others?, Journal of Retailing, 2005, 81 nr 4, s. 319–329, : Elsevier Inc
Nordfält, Jens, Hjalmarson, Hanna, Öhman, Niclas och Julander, Claes Robert, Measuring consideration sets through recall or recognition : a comparative study, Journal of Retailing and Consumer Services, 2004, 11, s. 321–330, : Elsevier
Fredriksson, Odd, Holmlöv, PG och Julander, Claes-Robert, Distribution av varor och tjänster i informationssamhället med utgångspunkt för fortsatt forskning, 1987, Ekonomiska Forskningsinstitutet/Handelshögskolan i Stockholm, Stockholm
Julander, Claes Robert, Sparande och effekter av ökad kunskap om inkomstens användning : en beteendevetenskaplig studie av individers inkomstanvändning, 1975, Ekonomiska forskningsinstitutet vid Handelshögskolan
Sökningar efter Claes-Robert Julander
Sök på Sören Ömans hemsida efter Claes-Robert Julander
Sök hela webben efter Claes-Robert Julander
Sök på regeringens och riksdagens hemsidor efter Claes-Robert Julander
Sök om Claes-Robert Julander förekommer i domstolsavgöranden
Sök kontaktuppgifter till Claes-Robert Julander på :
eniro.se | hitta.se | merinfo.se | mrkoll.se | ratsit.se